Prostreet blog

Autó tuning szakszerűen, biztonságosan, megannyi érdekesség az autózás, és a hazai autósport világából.

Friss topikok

  • László Matus96: a leírtakkal egészen addig egyetértek, amíg a "polírozott" cső nem kerül szóba... a polírozott szí... (2018.02.14. 19:35) Motor tuning 1. - A szívórendszer
  • Hammer: egy kis javítás: a vázlatot Goodie dobta össze ;) (2010.06.23. 15:18) Ladies and Gentlemen...
  • Pinyti: Mert én is készülök hangszórócserére és ha már bontok, akkor ragasztanék is valami hangszigetelőt. (2010.05.17. 22:29) Az első simítás
  • nem kéne...: shándornak vizes állófűtése lesz, ahogy nézem. (2010.05.09. 01:27) Ketteske megérkezett
  • szatyi: Javítsd légy szíves a turbOlenciát turbUlenciára! "Jegyezzük meg azonban, hogy a Cv-t nem veszi f... (2009.12.09. 11:27) Aerodinamikai kiegészítők

HTML

Linkblog

Utolsó kommentek

  • László Matus96: a leírtakkal egészen addig egyetértek, amíg a "polírozott" cső nem kerül szóba... a polírozott szí... (2018.02.14. 19:35) Motor tuning 1. - A szívórendszer
  • Hammer: egy kis javítás: a vázlatot Goodie dobta össze ;) (2010.06.23. 15:18) Ladies and Gentlemen...
  • Pinyti: Mert én is készülök hangszórócserére és ha már bontok, akkor ragasztanék is valami hangszigetelőt. (2010.05.17. 22:29) Az első simítás
  • Pinyti: @Sanyi.: De meg tudod mondani, hogy mi a neve? (2010.05.17. 22:28) Az első simítás
  • Sanyi.: @Neszójjábe__: Itt talán tudnak segíteni: Gáspár Festék Áruház 7634 Pécs, Makay István utca 12. ... (2010.05.16. 22:02) Az első simítás
  • Utolsó 20

Prostreet videok

Tempomat - Phase2

2010.06.02. 14:30 :: Sanyi.

Rövid volt a hétvége, illetve pont hogy hosszú ha figyelembe vesszük a trafó kábellel való oralizálást. Sok időm nem maradt, de egy gyors szemrevételezés után nyilvánvaló volt, hogy azért ezen a hétvégén is lesz egy kis előrelépés.
Az van, hogy az „ősi” japó mérnökök, azért képesek voltak (hagyták őket) előre gondolkodni, ezért  nagyon úgy fest, hogy a 626 különböző felszereltségi szintjei közti átmenet jórészt plug-and-play módszerrel áthidalható.

Írnám hogy mekkora sz*pás és kaland volt kicserélni a bajuszkapcsoló egységet - amin a tempomat szabályzókapcsolói vannak -, de ez nem igaz, mert a következőképpen nézett ki a történet:

Step 1.: Kormány közepéről gumi fedlap lepattint
Step 2.: 22-es kormánykerék rögzítő csavar leteker
Step 3.: Kormánykerék levesz
Step 4.: Burkolat le
Step 5.: Csatik lehúz
Step 6.: Egység rögzítő csavarja kilazít, egység kormányoszlopról lehúz
Step 7.: Új egység fel
Step 8.: Csatik összedug
Step 9.: Bukolat vissza
Step 10.: Kormány vissza


Ennyi.

Ezzel azonnal életre kelt az ablaktörlő szabályozható „interval” kapcsolója, ami egy meglepően hasznos extra. Komolyan nem gondoltam volna.

Egy kis kutatómunkával jár ugyan – le kell kapni a kormány és a kesztyűtartó alatti takaró lemezeket – de lehet, hogy a tempomat végső üzembe helyezéséhez már csak a motortéri egységet, meg a pedál kiegészítést kell feldobjam, mert nagyon úgy néz ki, hogy a kábelkötegen nem spóroltak, és a mindenféle földi jóval megáldott korbácsot dobták be anno Hirosimában.
 

Szólj hozzá!

Címkék: műszerfal tempomat

A bejegyzés trackback címe:

https://prostreet-tech.blog.hu/api/trackback/id/tr782047941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.