Rövid volt a hétvége, illetve pont hogy hosszú ha figyelembe vesszük a trafó kábellel való oralizálást. Sok időm nem maradt, de egy gyors szemrevételezés után nyilvánvaló volt, hogy azért ezen a hétvégén is lesz egy kis előrelépés.
Az van, hogy az „ősi” japó mérnökök, azért képesek voltak (hagyták őket) előre gondolkodni, ezért nagyon úgy fest, hogy a 626 különböző felszereltségi szintjei közti átmenet jórészt plug-and-play módszerrel áthidalható.
Írnám hogy mekkora sz*pás és kaland volt kicserélni a bajuszkapcsoló egységet - amin a tempomat szabályzókapcsolói vannak -, de ez nem igaz, mert a következőképpen nézett ki a történet:
Step 1.: Kormány közepéről gumi fedlap lepattint
Step 2.: 22-es kormánykerék rögzítő csavar leteker
Step 3.: Kormánykerék levesz
Step 4.: Burkolat le
Step 5.: Csatik lehúz
Step 6.: Egység rögzítő csavarja kilazít, egység kormányoszlopról lehúz
Step 7.: Új egység fel
Step 8.: Csatik összedug
Step 9.: Bukolat vissza
Step 10.: Kormány vissza
Ennyi.
Ezzel azonnal életre kelt az ablaktörlő szabályozható „interval” kapcsolója, ami egy meglepően hasznos extra. Komolyan nem gondoltam volna.
Egy kis kutatómunkával jár ugyan – le kell kapni a kormány és a kesztyűtartó alatti takaró lemezeket – de lehet, hogy a tempomat végső üzembe helyezéséhez már csak a motortéri egységet, meg a pedál kiegészítést kell feldobjam, mert nagyon úgy néz ki, hogy a kábelkötegen nem spóroltak, és a mindenféle földi jóval megáldott korbácsot dobták be anno Hirosimában.
Utolsó kommentek