…szeretném bemutatni a 2.0 verzió új design-ját. Nem történik egyéb, mint egy kis formai finomhangolás. Az ajtóknál nem lesz túl egyszerű, de ez a forma szebb lesz. Kisebb kerekeket szeretnék használni – lehet nem is ilyen felnivel -, 15-ös, vagy 16-os méretben. A 15-ös, az egy Nissan Maximáról jönne, mert az kellő ET számú, és adott az osztóköre is. Feketében, lehet hogy lemez…
Ha lemez akkor elviszem egy kicsit a design-t is, sötétebb irányba, sötét karbon motorháztetővel, és itt-ott karbon betétekkel.
Megkértem Hammert, hogy próbálja meg leképezni az elképzeléseimet. Össze is dobott egy vázlatot, ami az irányadó lesz a jövőben.
Íme!
No de visszatérve, azért jönnének ezek a doblemezek, mert tisztább a gyári ív – ami a 626 coupe verziójáról jön -, mint az utólagos szélesítés, és ezekbe az ívekbe jobban bele is lehet ültetni a majd a kisebb kereket úgy, hogy jobban fed a kasztni, mert a szélesítés az oldalsó felületekre is kiterjed majd.
Ennyire mondjuk nem, de ez azért odaver. :)
Ahh, hogy mi is ez? Ez kérem a Mazda Mx-6 IMSA GTU.
Az eredeti 626 az ugyebár első kerekes. Ez a vas egy ici-picit különbözik azért tőle. Az IMSA GT kiírásinak megfelelően egy komplett hajtáslánc cserét kellett véghez vinni. By the way, az egész kocsit kidobták – úgy ahogy van, mert a belsejében sincs semmi, ami az eredeti modellre emlékeztetne -, és egy csővázba behelyeztek egy Wankel motort, amihez egy Hewland versenyváltót csatlakoztattak.
A kocsi 1989-ben debütált és az 1990-ig terjedő időszak alatt nyolc versenyt, és ként konstruktőri aranyat nyert.
A formáját meghatározzák a versenyszériában jellemző szélesítések, és az ütős Panasport felnik, a duci gumikkal. Azért megnéztem volna egy ilyet a fénykorában…
1990 Mazda 626 (Mx-6) coupe
A gyenge lábakon álló ok pedig az, hogy amúgy is javítani kellene a hátsó íveket. Erre meg azért van szükség, mert anno 2 év telt el úgy, hogy nem volt fényezve a kasztni az akkkori javítás után.
Ha le lesz bontva a kocsi oldala, végre lehetőség adódik a már évek óta meglévő Postert küszöb felrakására is, ami már nagyon érett, és szépen viszi a formát is.
A harmadik apróság a hűtőrács cseréje lesz, egy „sportosabb” darabra. Finom belenyúlás lesz csak, de szerintem egységesebb lesz a kocsi.
Mehet a zene...
Utolsó kommentek